Avaliação do Tópico:
  • 0 voto(s) - 0 Média
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
einschüchtern und von Ihnen fernhalten
Net zo belangrijk als de informatie die je horloge bijhoudt, is echter ergens zijn om het te analyseren ... of, meer Adidas Superstar Mujer ter zake, een service die het analyseren voor je doet. Met de toename van fitness-tracking-apps en websites van tegenwoordig is het niet al te moeilijk om er een te vinden die voor u werkt. Het belangrijkste deel van die laatste zin was, voor het geval je het gemist hebt, "een die voor jou werkt." Het zal allemaal afhangen van de toegang die je wilt, wat je wel of niet wilt betalen en waar je loopt gegevens komen van. Nike Air Max Tn Womens Sommige sites en applicaties werken het beste met bepaalde apparaten, terwijl andere helemaal niet goed samenwerken. Het hangt allemaal af van uw exacte situatie.

Dus wat zijn enkele van de belangrijkste spelers die er zijn? Hieronder vindt u een korte lijst van enkele van de meest populaire apps en websites die tegenwoordig worden gebruikt voor tracking, in willekeurige volgorde:

Ik moet nog de ultieme app vinden die perfect aan al mijn trackingbehoeften voldoet. Gelukkig zijn er manieren om uw gegevens (meestal) naadloos te synchroniseren tussen services. Mijn TomTom-horloge zal bijvoorbeeld mijn gegevens automatisch uploaden naar TomTom My Sports, MapMyFitness, RunKeeper en anderen. Garmin Connect kan ook automatisch synchroniseren met meerdere services. Een service genaamd tapiriik synchroniseert ook uw gegevens tussen services. De meeste services helpen u ook uw gegevens rechtstreeks naar MyFitnessPal te brengen als u ook wilt afvallen.

Dus wat werkt het beste voor mij? Nadat ik een tijdje tussen RunKeeper en MapMyFitness Nike Air Pegasus 83 Womens had geworsteld, besloot ik uiteindelijk dat TomTom's MySports-app en -website het beste zijn voor mijn trackingbehoeften. Ik ben in staat om alle relevante gegevens, inclusief mijn tussentijden, gemiddeld tempo, verbrande calorie?n en hoogteverschillen, allemaal op één gemakkelijk te lezen plaats te zien. Ik zou ook nalaten als ik Athlinks niet zou aanbevelen. Het is een website die race-resultaten Nike Air Max 95 Womens allemaal op één plek verzamelt, automatisch. U kunt een gratis profiel instellen en uw resultaten claimen. Geweldig voor het bijhouden van PR's!

Voor nu ben ik blij met het proces. Naarmate de technologie vordert en mijn lopende behoeften veranderen, kan het echter zijn dat ik doorga naar andere services. Het gaat door, net als mijn steeds veranderende relatie met hardlopen.

Ik had vanmorgen mijn laatste training met Leanne. We deden 100s: 1 set van 20 halter push-up rijen, 1 set gewogen squats, 1 set schouderpersen, 1 set deadlifts en 1 set rijen - drie keer door. Ze gooide ook trappen in, LOPENDE ACHTERWAARTEN OP DE LOOPBAND, rennen duwend op de band van de loopband zonder stroom aan (dus, zoals een Woodway, maar niet), handdoekoefeningen en een hele hoop kernwerk. Sterven, Nike Air Max Command Heren dood. Ik weet niet eens hoe ik mijn telefoon heb opgetild om een ??selfie te maken.

Ik ging naar mijn werk en begon mijn takenlijst te slopen met de grootste kop koffie die ik kon vinden. Na het werk heb ik wat boodschappen Nike Air Max Zero Womens gedaan (waaronder een supersnelle poetswisseling omdat God verbied dat ik naar Californi? ga voor deze fotoshoot met afgebroken nagels), thuis kwam om nog wat werkwerk en Junior League-werk te doen, en nu zijn we er!

Zeldzaam is het dat ik mijn spullen op het bed leg, maar het is ook vrij zeldzaam dat ik een fotoshoot doe, dus ik vond het de moeite waard om dingen voor mezelf en jou op te leggen.
Responder

Saltar Fórum:

Utilizadores a ver este tópico: 1 Visitante(s)