Avaliação do Tópico:
  • 0 voto(s) - 0 Média
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pantalon de yoga
Het is Meredith van bij FitNiceRunner. Ik ben een Crossfit Endurance Coach, VS Track en Field Level I Coach en ACSM gecertificeerde persoonlijke trainer. Een gepassioneerde hardloper, ik help mensen graag hun fitnessdoelen te bereiken en ben enthousiast om samen met Matt bij The Runner Dad samen te werken om basisloopletsels te dekken. Deze week beginnen we met scheenbeugels. Een blessure die de meeste nieuwe lopers hebben opgelopen, hier is iets meer over hen.

Adidas Yeezy Boost 350 Damen Scheenspalken is de algemene naam voor de offici?le medische aandoening die bekend staat als mediaal tibiaal stresssyndroom. Het veroorzaakt pijn langs het lange bot aan de voorkant van het onderbeen dat het scheenbeen wordt genoemd en wordt vaak gezien bij hardlopers, vooral nieuwe of stijgende kilometers.

Scheenspalken worden veroorzaakt door ontsteking van de spieren, pezen en weefsels rond het scheenbeen. Deze ontsteking kan het gevolg zijn van een plotselinge verandering in trainingsroutines, een toename van de intensiteit of een slechte voetaanval als gevolg van zwakke heupen, over pronatie en een gebrek aan kernkracht.

Symptomen van scheenbeensplinters zijn gevoeligheid en pijn langs de lengte van het scheenbeen en het binnenbeen, evenals mogelijke zwelling van het onderbeen. Soms verdwijnt de pijn naarmate de activiteit Adidas Nmd Femme]voortduurt, maar uiteindelijk wordt deze constant. Natuurlijk is het altijd een goed idee om een ??r?ntgenfoto te maken om een ??stressfractuur uit te sluiten als je ernstige, constante pijn hebt.

Scheenspalken worden meestal behandeld met rust, ijs vier keer per dag gedurende 15-20 minuten en milde ontstekingsremmers. Compressiehulzen zijn een goede manier om extra ondersteuning en warmte te bieden aan zwakkere gebieden tijdens genezing.

Tijdens het genezingsproces is het belangrijk om je high-impact activiteit die de verwonding veroorzaakte te verwisselen voor activiteiten met minder impact, zoals zwemmen, stromend water en fietsen. Je zult ook wat tijd willen besteden aan bewegingsoefeningen en krachttrainingsoefeningen die je lichaam zullen helpen correct te bewegen en voorkomen dat scheenbeentjes optreden. Als je eenmaal genezen Nike-Air-Max-720-Homme-c-49_51.html bent, bouw je high-impact-activiteiten langzaam weer op om ervoor te zorgen dat je botten, weefsels en spieren de tijd krijgen om harder te worden.

Probeerde Cyc met mijn collega's. Keoni, de instructeur, knoeit niet. We hebben niet één, niet twee, maar drie verschillende nummers met armsecties. Mijn triceps waren zo pijnlijk dat ik per ongeluk een half ding melk in mijn koffie goot de volgende dag. Yay spierfalen? Het was daarna echt koud, maar ik liep naar huis omdat ik wat boodschappen moest doen en ik ben zo GEVAAR dat ik niet overal rondloop. (FYI CYC is nu ook op Gilt City. Dat geldt ook voor Prana Power Yoga, maar alleen voor nieuwe klanten.)

Donderdag: Uplift Sculpt Fusion in am. Ik ben super loyaal aan de klas van Chelsea, maar ik heb die van Bronwyn genomen en het was leuk om dingen te veranderen. Hoewel de klas van Chelsea elke keer een beetje anders is, ben ik echt gewend aan het ritme en de stroom van haar lessen en de oefeningen die ze ons laat doen, dus het was leuk om iets anders te doen.

PM: ik heb Kundalini yoga geprobeerd en ik weet nog steeds niet zeker hoe ik me daarover voelde.

Vrijdag: Adidas Zx 750 Damen AM: Tried CityRow's Row and Flow. Mijn favoriete yoga-instructeur ter wereld leert het, en het was zo'n leuke manier om de dag te beginnen. Ik ging vroeg aan het werk, zat in een yogabroek en een sweatshirt (HELLO FITNESS COMPANY!) En sloop uit tijdens de lunch voor een sessie met mijn trainer. MIJN ALLES was pijnlijk na. Ik denk dat Leanne me probeert te vermoorden.
Responder

Saltar Fórum:

Utilizadores a ver este tópico: 1 Visitante(s)